Sunday 8 May 2011

Perasmian ''Blog Activities''




Well hi Guys. .dis is my second blog !
Niat nak ade blog kedua ni dah lame ...
satu untuk tempat luah2....satu gi untuk activities yg berlaku. .
so dengan itu aku merasmikan blog kedua aku.
''blog activities''

well...aku ni kate aktif tu x lah jugak...
tapi aku mmg x ley duk diam...
ade je keje aku nk buat....
yg kdg2...cuak sendiri...

ape yg aku suka buat?
bergambar dan bergambar...
tu memg sejak azali aku suke photo shoot..
bialah x jadi model artis pon....untuk tatapan suke2...
pon jadi...

Girls Myspace Comments

                                                      buat tatapan untuk cucu-cucu...
''nek2...lawa gak nek posing ek dulu2''
hahahah...nek jwb...
''be brave to be a fashionista''...
hahha...
aku memg suke bende cam gini...
dlm wardrobe aku ntah dh nk tunggu mse jatuh tiang palang...
berat sgt kott...gntung baju...beg pon gantung...
haha

Fashion tu nak kate up-to-date...
tu bolehlah...
kdg2 aku busy gak..
ade mase aku tido...
ade mse mkn...
but i love to make a collections...
bile bukak je wardrobe tu senyum manjang je...


Girls Myspace Comments


No comments:

Post a Comment

♥siLE bEratur yErr♥