Monday 9 May 2011

HPE1023

                                                              

Ya ALLah...
cam nelah aku ley cuai sgt ni...

hari ni hari apa oiii..
ISNIN..
pekehel ngn miss bee kiter nih
dah lupe tarikh n hari ke..



oh mai goddddddddddddd!!!
9/5/2011


Days - Week Myspace Comments


aku lupa aku exam hari ni..
ade ke patut lupe tarikh keramat cam gini.!
nak buat cam ne..layan tido itu azimat.


seb bek lah si zakiah tu kol gerak aku haaa kalu x nak kene repeat paper sem depan..?
dahlah tu paper feveret aku.
HPE1023
(ENGLISH)

lagi satu rini exam start petang
sebenarnya aku tahu.siap letak schedule exam tuh kat muka pintu jamban lagi
supaya ingat cam ne bley xset dlm kepala hotak ni.semalam wat hape?


ooH...aku study PMK..
paper marketing yg membuat aku nak juall je paper tuh hahahah
mentang2 belaja selling n purchasing..
bhahaha...eyh tu dah masuk pasal akaunlah.
ahhhh....
xkirelah paper ni semua2....
sem ni membunuh ku...tido malam pon x lena...
NEXT??

LUSA....PLS INGT OKE.....PAPER ECONOMY....

Madam Noraliza...markah lebey keyh.
syg madam.biar kelas die aku ponteng 3kali pon.hahahha
cukup nak ckp.
I LOVE YOU

ape2 pon sepanjang minggu ini aku nk drive tanpa henti


Funny Myspace Comments



No comments:

Post a Comment

♥siLE bEratur yErr♥